neděle 22. května 2016

Co se chytá a co se děje? POPOVÍDÁME SI?

co se chystá a co se děje
POPOVÍDÁME SI?

Zdravím Vás všechny!


Po dlouhé době jsem se rozhodla rozepsat a možná i trošku pravidelně. Chtěla bych se pomaloučku přidat pár svůj popovídání si s Vámi, mými imaginárními, virtuálními přáteli a zároveň bych Vám třeba i chtěla přidat nějaké pravidelné tématické články. No uvidíme jak nám to tu dopadne.

Pro dnešek tu máme nějaké to povídání. Momentálně dokončuji Vyšší odbornou školu a tak mám více volného času, který bych chtěla zužitkovat takto a spoustu dalšími aktivitami, uvidíme co se nám podaří a určitě Vám o tom budu i vyprávět. Především se pokusím využít svůj volný čas třeba i k novým věcem! Však to znáte... hubnutí, práce, kreativita, výlety a tak dále a tak dále.
Hrozně se těším až dokončím i všelijaké zkoušky, které mě ještě čekají a budu si moci bez výčitek zase zahrát CS:GO, protože na mě už leze docela absťáček a také mám spoustu nápadů, které bych chtěla zrealizovat co se šití týče. Pokud se nám to podaří, tak bychom se mohli i o prázdninách podívat na třeba nějaké mé videa ohledně Cosplay kostýmech a podobně. Jsem zvědavá, co na to řeknete!

Napište mi, co chystáte na prázdniny a co říkáte na mé nápady, které chci zrealizovat, těšíte se?

Žádné komentáře:

Okomentovat