neděle 11. října 2015

RECENZE/ assassin's creed syndicate


Assassin's Creed Syndicate

HERNÍ DOJMY



 Další pocity z vyzkoušení si jsou z Assassin's creed syndicate. Bohužel už ne ty dobré.
 Na For Games jsem měla možnost si nového Assassina vyzkoušet pouze na konzoli (Pro mě naprosto příšerný, nezapomenutelný, ve špatném slova smyslu zážitek...). Ano, konzole udělala také své, ovšem i tak moje nadšení Assassin bohužel nepotvrdil.
 Ovládání kamery na konzoli pro mne bylo příšerné a při zrychleném pohybování se po městě do zatáček jsem si myslela, že má hlavní postava zlomené obě nohy. Zkrátka a prostě můj verdikt zní, pokud ještě někdy Assasin's creed syndicate, tak pouze na pc!
 Ale vraťme se k samotné hře. Téma a celkový nápad na zařazení do Viktoriánského Londýna mě velice nadchl, ovšem mé nadšení srazili cut scény/videa, které vás hrou provádí. Tam už grafika a vzhled postav dosti kolísá a tak mi některé postavy připomínají spíše nějaké obludy z úplně jiných her.
 Používání lana mi v některých chvílích přijde primitivní a pokud zrovna nejsem správně natočena na určitý bod, kam mám možnost lano natáhnout, tak i přes to hra udělá některé pohyby za mě, snažit se tedy zas tak moc nemusím.
 Stejně tak v některých momentech, kdy mým úkolem je dostat se na nějaké místo za určitých okolností, stačí mačkat šipky pravá, levá a rovně, no a na místě za mne souboj hra sama odehraje.
Čekala jsem bohužel tedy hezčí grafiku a větší náročnost hraní.
Co k tomu tedy můžu říct? Ke hře se pravděpodobně už nevrátím.



Žádné komentáře:

Okomentovat