úterý 14. dubna 2015

Berlín, 14 oz. store

14 oz. store Berlín

focení zimní kolekce v ateliéru Bread & butter


Chtěla bych Vám povědět o mé pracovní cestě do Berlína :) 
Koncem minulého léta (2014) se mi ozval můj kamarád fotograf Vratko Barcík, že v Německu, v Berlíně potřebují náhradu za stylistu, asistenta a poprosili mě jestli bych tuto práci nevzala. Rozhodování ze dne na den a jet nemám moc ráda, spíše raději plánuji na několik dní dopředu, obzvlášť takové velké věci. Tuto nabídku práce jsem vzala! Odvázala jsem se (ANO! s ohledem na mou povahu jsem se opravdu odvázala :D) a hned v Pondělí jsem vyrážela se Student Agency do Berlína. Autobus měl nějaké zpoždění, ovšem i tak mě práce čekala a jen tak nezmizela. :) 

Po příjezdu jsem hned jela do ateliéru. Seznámila jsem se s druhým fotografem Peterem Dobiasem a začali jsme fotit. Jeli jsme každý den celý týden až do čtvrtka. Původně jsme měli pracovat až do pátku, ovšem plány se náhle změnili a já tak měla jeden volný den před mým odjezdem zpět do České republiky. 

Cestou do ateliéru jsem chodila z hotelu po celé dlouhé ulici Kurfürstendamm, kde se samotný ateliér nacházel. Někdo možná tuto ulici znáte a někdo možná ne. Je to nejdelší ulice v Berlíně a je tam na každé straně spousta obchodů drahých značek (Chanel, Burberry, Dior a další a další) a mezi nimi i 14 oz. store a Bread & butter ateliér.

Abych Vám přiblížila, co jsme tam vlastně fotili, tak jsme tam v tom krásném ateliéru fotili zimní kolekci pro 14 oz. store :) Pro Eshop a na plakáty a bannery do obchodu. Kluci se stylistou tuto kampaň fotili už nejméně čtvrt roku a já s nimi jen dobíhala poslední minuty tohoto projektu. 

Poslední den focení nám odpadl a já se tedy vydala na cestu po městě. Sama!!! Hrozně jsem se bála do Berlína jet i za dvěma slováky, protože nikoho jiného jsem tam neznala a jsem dost špatná v jazycích a jsem hold děsný posránek :D.. a teď jsem se měla jít procházet celý den po Berlíně ..sama, než mi pojede autobus domů. Den předem jsem si vše naplánovala, celou trasu, dopravu a podobně. Nastudovala vše co je k vidění v Berlíně a jela. A zde už máte fotografie (bohužel focené pouze starým telefonem, protože původně žádný čas na památky být neměl a tak jsem sebou neměla zrcadlovku :)... )



(Pro začátek náš ateliér a tady konkrétně moje pracovna, kde jsem měla veškeré zboží k nafocení :),,)


(při chvilce odpočinku)


 (náš hlavní foto ateliér)


(pracovní nástěnka)


(hlavní chodba, předsíň v našem ateliéru a nebo také obýváček :)).. )



(hlavní chodba našeho ateliéru, úžasně velký a prostorný ateliér to byl. Vlevo dveře od foto ateliéru, o kus dál na levé straně dveře od mé pracovny a všechny ostatní místnosti sklad s oblečením pro nafocení :)..)






(Dobré mlsání ve vaně a spokojenost!)



















(V Berlíně se památky opravují na každém rohu :) to není jako u nás :) )





Žádné komentáře:

Okomentovat