úterý 14. října 2014

Marshal Apparel kampaň focení nové módní značky

Marshal Apparel kampaň

 focení nové módní značky



Včera během večera vyšla kampaň nové módní české značky Marshal Apparel o které jsem Vám od prázdnin nesměla nic říct. Teď už ale můžu! :))

Co se vlastně dělo? :)
Končili prázdniny a já jsem za celé prázdniny nesehnala brigádu stáž, která by mě mohla něčím naplňovat a nebo alespoň mi přišla dobrá. A ke konci prázdnin se mi ozvala má kamarádka Daniela, která pracuje s dalšími lidmi v projektu The W prague, že má pro mě práci asistenta při focení jedné kampaně a je to hodně tajné. Ze začátku jsem nevěděla ani o jakou značku jde, později jsem zjistila o jakou značku jde, ale zase jsem nevěděla jaký zvláštní model vlastně z té Ameriky přiletí. No den před příletem jsem zjistila o koho jde, nebudu lhát.. byla sem zděšená jeho vzhledem, protože jeho neobvyklost mě spíš děsila. Když přiletěl a začal mluvit, tak sem nevěděla co říct, protože mě stále děsil. Po nějaké chvíli se vše ve mě uklidnilo a naopak mi přišel hrozně v pohodě.
Každopádně celé víkendové focení bylo od rána do dlouhé noci, ale celkově to byla bomba, super lidi, super oblečení, super práce :)

Brzy Vám k těmto hlavním fotkám přinesu i své osobní záznamové fotografie z mobilu, které zachycovali pobyt v zákulisí :) Do té doby Vám musí stačit fotografie z kampaně a video spot, který je natočen také ke kampani. A v hlavních rolích Shaun Ross, Věra Vávrová pro značku Marshal Apparel.

A ty super věci můžete objednávat a najít tady na tom webu -> http://www.marshalapparel.com/cs/























Žádné komentáře:

Okomentovat