čtvrtek 25. září 2014

Unique Fashion Week Proč ne?! koktejl s módní přehlídkou modní přehlídka

Unique Fashion Week

 Proč ne?! koktejl s módní přehlídkou

modní přehlídka



Koktejl s módní přehlídkou kurátoského výěru magazínu Proč ne?! Návrhářky Beata Rajská, Ivana Mentlová, Kateřina Gajslerová, Klára Nademlýnská, Taťána Kovaříková a Zuzana Kubíčková vybraly každá pět modelů ze své kolekce, které na této přehlídce společně prezentovaly.

Hned jakmile jsem znovu dopoledne dorazila do hotelu Boscolo, tak jsem se musela jít přivítat s managerkou Beaty Rajské Míšou, se kterou se už více jak rok přátelíme. Stydím se, ale ještě jsem nezačala ani pracovat a už jsem se s ní zakecala o butiku, práci, životě a nové kolekci Beaty.
Pak jsem, ale musela už chytit zodpovědnost a šla jsem něco dělat. :D
Žehlili jsme se slečnou asistentkou Ivany Mentlové její kolekci a dokonce jsem prohodila i pár slov s Taťánou Kovaříkovou a jejími pomocnicemi. :) Je skvělé, že můžu říct, že se znám s těmito lidmi. Ta práce mě hned více baví. Mezi prací se mě ještě Beat stačila zeptat jak se mám a jak mi jde škola a neustále se usmívala. Ta žena Vás prostě rozzáří a dá Vám takové energie, protože ona sama jí přímo překypuje.

Večer už byl potom pouze hračka. My jakožto asistenti jsme pomáhali převlékat návrhářům jejich modely a zase naopak svlékat, modely po přehlídce zabalit uschovat do pytlů na přenos a naskládat do auta. S holkama od Beat jsme si řekli ahoj v sobotu a já už se nemohla dočkat!


Beata Rajská

Kateřina Gajslerová

Ivana Mentlová

Klára Nademlýnská

Taťána Kovaříková

Zuzana Kubíčková




Žádné komentáře:

Okomentovat