čtvrtek 25. září 2014

Unique Fashion Week Alfredo Villalba by Komerční banka modní přehlídka

Unique Fashion Week

 Alfredo Villalba by Komerční banka

modní přehlídka




Alfredo Villalba alá můj nový bůh!
A teď říct proč vlastně!
Další den FW a teda Úterek a my jsme dopoledne běželi do hotelu Boscolo na fitting modelů Alfreda Villalby. Věděla jsem, že modely budou neskutečné, ale že až tolik! To jsem opravdu nečekala!
Po celé dopoledne jsme měli možnost seznámit se více se samotným Alfredem díky fittingu u kterého samozřejmě nesměl chybět. Jako člověk i jako návrhář je opravdu neskutečný. Jeho povaha je hrozně příjemná, na nic si nehraje, nenosí se v luxusu, ale luxus vytváří. Přišlo mi, že si u mě našel nějaký kousek důvěry (nejspíš i díky naší úžasné paní Andree, která svou víru ve mě předává i na ostatní :)..) a když se převlékalo neustále další a další modely podával do rukou mě, jako bych se měla postarat o dobré převlečení modelky s dalšími asistenty. Chvílemi mi připadalo, jako by tušil, myslel si, že právě já vím jak dobře to obléct a předám své myšlenky ostatním a on bude spokojen. Takový pocit jsem z toho člověka měla. Nebudu Vám lhát strašně mě tento pocit a důvěra potěšila. A co si budeme povídat, koho by nepotěšila! :)

Alfredo je Španělský návrhář, který tvoří Haute Couture. Každý korálek, šperk a cokoli jiného je přišité ručne a to jeden vedle druhého. Šaty váží tunu! Vše je dokonalé!

V zákulisí už večerní přehlídky byly sice nějaké zmatky jen kvůli přiřazení bot k daným modelům, ale to jen kvůli kreativitě a důkladnosti návrháře :) V zákulisí jsme byly opravdu dlouho do noci, protože zákazníci se ze židlí rovnou zvedali na prohlídku modelů detailně k nám do backstage. A naším úkolem bylo ještě převezení modelů na jiné místo. Ale večer to byl úžasný. I v tento den na přehlídce nesměla chybět Beata Rajská, ale i v tento den jsem měla tu smůlu a nezastihla jsem ji. :(








foto: fotobanka uniquefashionweek a Abigail Lišková

Žádné komentáře:

Okomentovat