čtvrtek 7. srpna 2014

Outfit 2, Žlutá vesta

Outfit

2, Žlutá vesta 


Zdravím, jak se máte? Dnes Vám přináším další outfit. Je takový jarně podzimní mi přijde těmi barvami. Žlutou dlouhou vestu mám už strašně dlouho. Mám ten dojem, že jsem si ji tenkrát kdysi dávno koupila v New Yorkeru a od té doby, co jsem si ji koupila, tak jsem ji na sobě neměla ještě ani jednou. Vůbec jsem ji neměla s čím sladit a tak ležela v šatníku a každou sezónu, kdy jsem třídila oblečení, tak jsem ji z nějakého důvodu vždy v tom šatníku nechala, i když jsem jí vůbec nenosila i tak tam zůstala. :) A Ono se vyplatilo počkat. Pár let uteklo a já si za tu dobu pořídila béžové kalhoty a tílko v barvě khaki. A tyhle dvě věci oživí jedině krásně žlutá lehounká vesta na letní horké dny. :) Na nožky jsem si obula sandálky se zlatými pyramidkami a samozřejmě jsem si k tomu všemu musela vzít svou oblíbenou kabelku, která výborně ladí se sandály. 

(pants - H&M,  top - Tally Weijl,  vest - New Yorker,  shoes - New Yorker,  bag - H&M)







Žádné komentáře:

Okomentovat