středa 6. srpna 2014

Outfit 1

Outfit 

1, Středeční oranžová


Zdravím, jak jste si mohli všimnout, tak jsem zase upravila vzhled blogu! A teď už je to opravdu naposledy na dost dlouhou dobu :)) Myslím si, že tenhle je dost perfektní! ^_^ Strašně se mi líbí ty barvy a tak a přijde mi to veselejší. :) 

Každopádně neustále vymýšlím, co bych Vám sem napsala. Předevčírem jsem tedy vylepšovala vzhled, včera jsem měla v plánu Vám nafotit svůj outfit, ale bohužel nám to moc nevyšlo světelně a tak jsem se na to se vztekem vykašlala a nafotila dnes :) Je to takový oranžovoučký oufit do teplejšího odpoledne, především kvůli otvoru na zádech. :) Sebou mám každopádně svou oblíbenou kabelku z H&M. Na léto je pro mě dost velká a hodila by se mi nějaká menší kabelčička. Přemýšlela jsem, že bych si nějakou pořídila nebo ušila. Kdyby jste měli nějaký fajnový odkaz kde za dobrou cenu pořídit jednoduché kabelky určitě mi ho můžete nechat v komentářích. :) Budu jedině ráda. 


(top - Gate,  pants - H&M,  bags - H&M, shoes - H&M)







Žádné komentáře:

Okomentovat