sobota 2. srpna 2014

Inspirace pro šití

Inspirace pro šití


Ahojte jak se při dnešním počasí máte? Já Vám nebudu lhát, už se těším až zase zaprší! A mám pro Vás skvělou správu! Přes noc je 80% pravděpodobnost, že bude pršet! :D Tatínek mi vždy volá z mého rodného města Bíliny, kde má i chatičku pod jedním kopcem jménem Bořeň a vždy, když tam prší tak je velká pravděpodobnost, že bude do půl dne pršet! Tak doufejme, že se to po cestě neztratí :)) V těchto teplých dnech Vám asi nějaký ten pěkný článek o outfit nepřinesu. Co Vám budu povídat... v těchto vedrech se nedá obléct nic jiného než ty nejpohodlnější kraťasy a volné tílko, hlavně aby vše dobře větralo a nezapotili se nám prdelky ne? :)) Takže Vám přinesu pár článků jiného typu a tady máte ten první. :) 


Někteří možná ví a někteří nemají ani páru, že jsem vystudovala střední školu a momentálně pokračuji Vyšší Odbornou školou zaměřenou na Oděvnictví a Oděvní návrhářství :) Je tedy fakt, že umím šít! Ano to fakt umím. ^_^ :D A už dlouhou dobu bych toto svoje umění chtěla taky využít i u sebe v šatníku a nejen ve školních zadáních nebo pracovních nabídkách. :) Půlka prázdnin za námi a já ještě stále nesedla ke stroji. Nebo vlastně sedla, ale to je samé zkracování kalhot, zabírání všeho možného a podobně. (aneb, když rodina ví, že umíte šít -_- ) Ale že bych si něco ušila na sebe na to nemám vůbec čas. Proto se chystám k ušití si pár kousků oblečení. Nechala sem se inspirovat především oblečením z H&M, Bershka a internetového obchodu Sheinside.com (oblečení tam mají opravdu stylové a krásné, ovšem často se lidem stává, že jim přijde úplně něco jiného než co je na fotce. Takže Pozor holky! viz ukázka z blogu Boo Needs New Shoes.. zde máte odkaz na článek, aby jste měli představu :).) Ovšem jaký si to uděláš takový to máš, takže jak si to ušiji já bude jen na mě a uvidíme výsledky. Určitě hned jakmile něco ušiji, tak se Vám pochlubím, ale dejte mi čas (konečně sem si totiž sehnala brigádu, tak nevím kolik času zbude na šití :D) 
Zde Vám chci ukázat pár kousků, které bych si ráda stihla ušít do konce prázdnin. :) 
















A pro dobrou recenzi různých věcí z Ebay a i odjinud je tu blogerka z blogu Atigu má opravdu výborné recenze! :) Dokonce zde najdete i některé recenze právě z eshopu Sheinside.com :)

Žádné komentáře:

Okomentovat