úterý 29. července 2014

Návrat


Návrat zpět


Čaute, jak se dnes máte? Trochu se ochladilo že? To je také dobře! Protože já chudák nemocný se štítnou žlázou v těch vedrech moc nevydržím ani, když si spolknu prášeček. :D
Píši Vám sem po dlouhé době, tak snad se to tu více rozjede. Chtěla bych to tu znovu oživit v mém okolí se hodně blogů vrací zpět ke psaní a při mých prázdninových prázdninách (bez prácičky) jsem chtěla ten volný čas nějak využít a hlavně se tu také vypovídat. :))

Od posledního článku jsem stihla projít jak prvním, tak i tím druhým semestrem na Vošce a teď už se spokojeně chystám do druhého ročníku. Proč je přeškrtnuté to spokojeně? To proto, že často se na té naší škole hodně věcí změní na poslední chvíli. Člověk by řekl "je tam už pátým rokem, tak ty profesory už musí znát jak své boty", ono se to vždy předpokládá (ty změny na poslední chvíli), ovšem nikdo to nijak neovlivní a stejně Vás to potom tak potopí a vystresuje, že se nedá věřit tomu, že když už jste o tom věděli, tak jste s tím nic neudělali. Aneb VošonSpšo ♥ :)

Jedna velká změna nastala i v mém přesunu v bytě do většího pokoje a přihnízdování nových obyvatel. Nový obyvatelé nejen v těch ostatních pokojích, ale i do mého hnízdečka se vsoukal můj přítel a už to bude třetí měsíc co sdílíme jednu lóži. Je to ještě čerstvé, ale myslím si, že by to naše bydlení mohlo vydržet bez větší újmy na zdraví. :)

Tak se ode dneška můžete těšit na nové články o všemožném i nemožném a já se budu těšit na Vaše komentáře. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat