úterý 24. září 2013

Back to school věci do školy

                                                                24. září 2013                                                                


Back to school!



Musela sem si nachvilku odpočinout od navrhování modelů na přehlídku. Už toho mám plné kecky a tak Vám sem hodím fotku a nějaký to povídání k tomu, co jsem si koupila do školy ^_^.

Vzala sem si skvělý typ! z blogu jedné mé kamarádky TADY!  a zašla jsem si pro pomůcky, které mi chyběly do Tesca! Z minulého roku už mám propisky, tužky, zvýrazňovače a další věci, takže budu mluvit jen o nových věcech pro tenhle rok. :)

Jak už jste viděli na jiné fotce určitě tak jsem si pořídila blok s takovým zvláštním papírem na navrhování. Jmenuje se Tabac a prodávají ho v Altamiře za 95,- :) ...dále jsem si letos koupila bílé kancelářské papíry, ty jsem si koupila ve slevě ve Sparu :) ...další věcí byly desky a zakladače z Tesca! Desky stály nějakých 25 korun a zakladače s motýlky 30,- (fakt parádní ceny!) ...protože už od začátku roku si neustále od spolužáků půjčuji ořezávátko, tak jsem si za 18,- koupila ořezávátko :) A protože jsem magor do zapisování důležitejch momentů mého života! Tak jsem si koupila Deníček se srdíčky za 60,- x) :D

Jinak na fotce můžete najít ještě gumu na figurální kresbu (ta černější :D), gumu na ostatní věci, kružítko, tuhy do mikrotužky, Stabilo fixky s úzkým hrotem, milimetrové měřítko (které nosím v penále), penál Roxy, obyčejné fixy a Mondeluz akvarelových pastelek pro návrhy :) No a to vše strčím do penálu, do desek a poté do nového batohu, který má kapsu i na notebook značky Burton!


Žádné komentáře:

Okomentovat