úterý 27. srpna 2013

WORK of outfit


                                                                27.srpen 2013                                                                


WORK of outfit







Tento týden je výhradně pracovní pro mě. Celé dny krom pátku a víkendu se budu nacházet na pobočce Šatygohome.cz a budu Vás obsluhovat. :) tak přijďte! Do zítřka nám funguje soutěž ve které vybereme 3 výherce a ti budou mít půjčení plesových šatů zcela zdarma! Stačí přijít vyzkoušet si šatičky zaregistrovat se a dát LIKE IT! na Tomto odkaze satygohome.cz/soutez :) To stačí k tomu, aby jste mohli vyhrát zapůjčení šatů u nás! Ale teď už k dnešnímu outfitu!









Dnes jsem si vybrala outfit jednoduchý jak na střih, tak i na barvy. Chci se v prodejně cítit pohodlně. A protože, když nebude na prodejně moc lidí budu trávit čas šitím, úpravou šatů a tak dále, tak i proto potřebuji velice pohodlné oblečení. Dnes je jeden z chladnějších dnů a proto jsem zvolila sáčko na lehký svetřík.

outfit - triko HaM, džíny Roxy, sáčko HaM, kabelka/taška - Roxy, boty budu mít od Vans a šátek a svetřík už jsi nepamatuji, kde jsem koupila :)









2 komentáře:

  1. tie rifle sú ti velké, nie?

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2013/08/z-xl-na-s-alebo-ako-som-to-spravila-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. džíny mi velké nejsou, v pase mi jsou přesně, tak jak by měli být, jinak mají volný střih. Ne všichni teď nosí skinny jeans. Jediné co je špatně, že mi sou dlouhé, ale na to zas tak moc taky nevadí protože, když si nazuji boty, tak si na jeansy nešlapu. A hloupost by byla kupovat si stejně dlouhé jeansy, které potřebuji, ale nebyli by mi v pase. A móda ohýbání dolního kraje kalhot už tu dávno není..

      Vymazat