sobota 3. listopadu 2012

Sobota přináší něco nového

                                                                03. listopad 2012                                                                

Sobota přináší něco nového


Ano přesně tak, dneškem jsme zase něco nového získali. Vypůjčili jsme si analogový Canon od bratra, protože se s ním musím do 24.listopadu naučit a do 30. listopadu musím odeslat domácí práce na vejšku :) Nevím tedy proč zrovna analog, ale asi proto že je to přeci jen základ všeho základu .) 
A také jsme dnes s rodinou byli nakupovat v Mostě. V nákupním centru Centrál jsem si v New Yorkeru koupila parku podšitou kožíškem a lem kapuci má také vlas. :) Vždy jsem si jí přála a tak mi tatínek udělal radost. :)
Dnes nás ještě čeká taková ta běžná návštěva tátovo přítelkyně a poté už jen odjezd do Teplic do Boží skate haly :) Kde mě čeká focení s pár lidmi, kteří jsou moji dobří přátelé. :) Navíc uvidím po nějaké době zase mé dobré kamarády z Teplických skaterů. :) Zkrátka a dobře na večer se těším. :)
Vše završí spaní u mého dobrého kamaráda, který kvůli nešťastné lásce zoufá stejně tak jako já :D Takže budeme nad kafíčkem zoufat spolu :D



Žádné komentáře:

Okomentovat