středa 31. října 2012

Zimní Outfit

                                                                31. říjen 2012                                                                

Zimní outfit

Ráda bych Vám sem přidala například nějaký outfit, ale bohužel jak přišla zima, tak v poslední době střídám jen pár kousků nejteplejšího oblečení a v celku není o co stát. A proto Vám sem přidám pouze rychlou fotku z výtahu, kterou jsem fotila pouze pro Vás a pro Vaší představu v čem by jste mě mohli potkat v téhle zimně. Ráda bych Vám řekla značky oblečení, ale bohužel bundu si už nevybavuji odkud mám, protože už ji mám dlouhou dobu, ale válenky mám z CaA (po zkušenostech, kdy mi válenky od Playboye roztrhal vzteky králík, nehodlám dávat před čumák další velké peníze králíkovi před nos! :D) Batoh Vans a kalhoty HaM.
Fotka je velmi nekvalitní, rychle focena mobilem, tak mě za tu kvalitu omluvte! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat