středa 17. října 2012

Vitamíny

Bohužel mě dnes nezastihlo nic dobrého i přes to, že mám svátek. Po cestě do školy jsem hodila zpátečku a jela k doktorce, neudělalo se mi dobře. Navíc v poslední době trpím svěděním kůže aniž bych na kůži měla viditelnou alergickou vyrážku a dnes mě trápil i močový měchýř. Protože už jednou jsem byla s močovým měchýřem nastydlá, tak už jsem věděla, že je hodně věcí špatně. Doktorka nezjistila o co jde a co mi vlastně je a tak víme jen to že je to alergie, ale na co ..to se musí ještě zjistit a že na mě leze nějaká viróza. No já jsem taková citlivečka, že chytím kde co, i kdyby mě zavřeli na samotku ode všeho. Tak tedy nasadit spoustu vitamínů a posílit imunitu.
Proto jsem hned po návštěvě všech lékařů letěla hned do Mangaloo fresh baru, kde jsem mimochodem také pracovala jako brigádník před létem a přes léto a vím o výrobě drinků hodně.
Vše je z čerstvého ovoce a drink se Vám připravuje až po vašem výběru přímo před vámi.
A tak jsem dnes nedala chřipce a nachlazení možnost a koupila jsem si fresh - Hruška, Citrón a Zázvor. Tento fresh trošku pálí na jazyku, ale neni to nic výrazně hrozného, citron také necítíte moc a hruška vše zjemní.
A dále jsem si ještě objednala smoothie Banán s borůvkami. Jemný banán zase zjemní chuť borůvek. Oba dva drinky jsou výborné!

Vyzkoušeli jste už někdy mangaloo drinky? a Jak Vám chutnaly?




Žádné komentáře:

Okomentovat