sobota 13. října 2012

školní nuda při Sobotě

Je sobota a já se věnuji školním povinnostem! Asi už mi to leze na mozek. Už máme říjen a na konci ledna či začátku února nás čeká přehlídka a my ještě nezačali šít. Co šít.. my ještě nemáme ani dodělaný rysy 1:5 .. to bude ještě maso.. :D
Tak se tomu tedy celý den tak nějak věnuji :) A čekám až se mi třeba někdo ozve a vytáhne mě ven, když jsem zůstala v té Praze i na víkend. Nemoc už snad trošku ustoupila a já se nemůžu dočkat nabitého Pondělí. Až se toho děsím. Dnes se mi dokonce zdála noční můra o tom, jak to nestíhám. :D Čeká mě manikůra, kadeřník, doktorka, kosmetika ..ráno mám školu.. a večer musím co nejrychleji k panu fotografovi, abych měla konečně nějaké pěkné fotky s červenými vlasy. :) Ano už jsem si je obarvila, v Pondělí mám ten dojem a nakonec jsem spokojená, stále jsem si úplně ještě nezvykla, ale nebude trvat už dlouho. A tak Vám přináším photo diary z dnešního dne a nějakou tu mou fotku s červenými vlasy, ať se můžete zleknout co jsem si z tou hlavou vyvedla :))









Žádné komentáře:

Okomentovat