pondělí 8. října 2012

Red, red, red

Tak jsme trošku ZASE pozměnili design. Bohužel mě to každou chvilku přestane bavit a já už to zase musím měnit. Nic neobyčejného mě neinspirovalo, zkrátka se mi líbila tato barva a tak sem to se vším ostatním sladila. Když se člověk nudí. :) Ano nudí! Bohužel čekám, až odbije 12:00 h. a já se vydám směrem na nádraží a pojedu za svým zubařem zkontrolovat, jestli mi ty zuby stále drží v rovině, tak jak by měli. Trošku zbytečná zajížďka, tak to nazývám já :) A poté nás čeká cesta zpět do Bíliny, oběd a zase cesta do Prahy. Dneska se nacestuji více než bych chtěla. A to až přijedu do Prahy se musím vrhnout na rýsování střihů. Achjo.

Také mě dnes chytl nápad, že bych se třeba obarvila na červeno. Spoustu lidí mi to rozmlouvá a spoustu lidí mi říká ať do toho jdu hned. A já stále nevím. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat