pátek 12. října 2012

prostě tak

Přes školu není vůbec čas, on vlastně není čas ani o víkendu.. proč teď mám čas a můžu Vám sem napsat článek je pouze a díky mé nemoci. Už včera jsem se cítila opravdu děsně hrozně, znáte to.. bolela mě hlava, unavenost se mnou cloumala a pálili mě oči a dokonce jsem měla i zimnici.. a když se ráno probudím při budíku s tím, že musím jít do školy.. nejde to, nejde to ani přes to, že si vezmu prášek.. zkrátka jsem se necítila fajn.
A do té mé veškeré radosti z nemoci.. mi zkazí veškeré úsilí ve škole profesoři.. má spolužačka mi zaslala fotku do zpráv na fb ze školy ..byly to fotky látek, které mi škola zakoupila na model i přes to, že jsem jasně do formuláře, který jsme vyplňovali napsala, že si látku na model budu kupovat sama.. ani by mi to nevadilo, kdyby látky splňovaly barevnost.. měla jsem mít extravagantní kalhoty v tmavě modré barvě, skoro až černé z látky na pánské oblekové společenské kalhoty.. a pod prsy měl být límec podobný límci od košile i s kravatou límec i kravata měla být královsky modrá ..a to taky není ..
látky sou v šedivo, béžovo, hnědém odstínu a ani nejsou tmavé ..jsou světlé.. bože!
dokonce mě to rozbrečelo.. jen se smějte.. škola už mi tímto zničila druhý model.. nevyhrála sem Avantgardu jen díky tomu, že mi změnili materiál.. a šaty, které měli být lehké volné a exotické.. vypadali jako pytel na brambory..
a teď tohle.. nevím jestli mi chtěj zničit můj sen.. ale zatím to tak vypadá.. pak mám uspět, když veškerou mojí představu poserou..
bože bože bože!
No tak dost s naříkáním.. potřebovala jsem se z toho vypsat. :)
Dneškem jsem konečně ovládla plynovou troubu! bohužel jsem plynovou troubu tenkrát používala poprvé a muffiny připálila ..miluju elektrické trouby.. naopak elektrické varné desky jsou mým nepřítelem a plynová kamna jsou 4ever! ..teď už zvládám na plyn obojí ! Dnes jsem si upekla sladké pokušení v podobě muffinků s kostičky čokolády, abych se lépe uzdravovala a k tomu čaj :)
Teď jsme polomrtví s králíkem oba.. On rýmu, já bolest v krku a hlava třeští :)
šílené :)
No a tak Vám tu přinesu alespoň photo diary :) Mějte se krásně!











Žádné komentáře:

Okomentovat