úterý 16. října 2012

Přípravky, které byly potřeba!

V tomto článku Vám představím vlasovou kosmetiku, kterou používám dlouhá léta a to doslova a pěnu na holení, kterou vám zrecenzuji až po pár dnech, protože jsem si ji dnes zakoupila poprvé. 

Šampón Elseve Anti-breakage, L'oréal
Tento šampón používám už dobrých 5 až 7 let. A nikdy jsem neměla lepší šampón než je tento. Vždy když jsem začala používat jiný stalo se, že vlasy byly hned po prvním umytí hrubé, špatně se rozčesávali a jejich vzhled byl jako špatně natupírovaná hříva. To se mi ovšem s tímto šampónem nestává. Naopak jsou vlasy jemné, bez el. náboje a nelámou se! Dokonce nemám ani roztřepené konečky, což mi jiné slečny závidí! 

Balzám Elseve Anti-breakage, L'oréal
Balzám úplně stejný jako šampón, ovšem díky používání balzámu mám vlasy ještě více jemnější a dají se ještě lépe rozčesat! 

Oba výrobky krásně voní. Vůně mi připomíná mango. 



Pěna na holení Balea
                 
                                                 Šampón Elseve Anti-breakage, L'oréal

                                                Balzám Elseve Anti-breakage, L'oréal


Žádné komentáře:

Okomentovat