úterý 30. října 2012

Příprava na vysoké školy

                                                                30. říjen 2012                                                                

Příprava na vysoké školy

Bohužel mě opustili nápady a nějak se nehrnou, proto abych psala nové články. Bude to rozhodně jen díky mému osobnímu životu, který si procházel takovým menším hloupým zklamáním v lásce, jako u každého jiného puberťáka. Ovšem vše zlé je k něčemu dobré a proto mi to zklamání dodává a vždy i jiná zklamání dodávalo být lepší, zajímavější, výstřednější a vždy jsem poté chtěla ještě více zaujmout a také se více zaměřit na sebe a budoucí kariéru. Proto Jsem také celé pondělí proseděla nad školskými novinami s nabídkami vysokých škol a zvažovala jsem své možnosti a svůj chtíč. Zatím vše vypadá stále složitě a já stále sbírám kousky sebevědomí. Ale to se podá a za pár dnů budu připravená jít hrdě na určité školy donést osobně svou přihlášku. Ano ani já nejsem dokonalá, a proto nebudu spoléhat na jednu jedinou školu. Každopádně vše nás teprve čeká, a proto si musíme už jen věřit a očekávat to nejlepší!





Žádné komentáře:

Okomentovat