neděle 7. října 2012

Photo Diary 3.

Protože se mi včera zrušily plány, tak jsem vyrazila s bratrem na procházku po Bílině. Nečekejte žádný zážitek, spíše naopak. Uchvátila mě ta podzimní atmosféra a barevnost stromů. Avšak včera bylo docela dost teplo na podzimní den. Navečer se nám ochladilo a já šla s tátou a Elizabeth na fotbal. Eli nám hned při příchodu na hřiště zdrhla za dětmi a poté za koťátkem a už jsme o ní věděli. S tatínkem jsme sledovali pečlivě ten nevydařený (jako skoro každý) zápas. A večer jsme dorazili k tátovo přítelkyni, která nedávno přiletěla z Ameriky od své dcery a přivezla každému něco. Co přivezla mě můžete vidět na poslední fotografii. Modré tričko s králíkem se ke mě vysloveně hodí, to triko s lamou taky a zbytek jsou potřebné věci do bytu, doplňky a tak dále a ještě to není všechny vyfoceno. Jak si užíváte vy podzimní atmosféru?















Žádné komentáře:

Okomentovat