středa 24. října 2012

Párty jak má být!

Bohužel v poslední době toho mám moc do školy a tak Vám až po delší době přináším alespoň fotografie z mé poslední akce. Fotila jsem pracovně po delší době po Skaterock.cz nebo alespoň to tak trochu pod to spadalo, jinak jsem vlastně fotila pro Freeride.cz. Byla to akce na níž se promítal film Unique8. Je to snowboardový film, parádní záběry, skvělý snowboardisti a celkové film mě nadchl. Na této akci jsem byla se skvělými lidmi a tak večer dopadl více než dobře! Pili jsme Jägermeistra s Red bullem a vše stále šíleně moc peněz, ale byli jsme v Retru a byli tam i ty snowbordisté a spoustu dalších známých lidí. A my byli opilí a bylo nám fajn a křičeli jsme jak milujeme pařby v Praze, protože jsme přeci jen vesnický burani!
































Žádné komentáře:

Okomentovat