úterý 16. října 2012

Co bylo potřeba a co se nakoupilo navíc

Dnes Vám představím několik výrobků ve dvou článcích. V prvním, tedy tomto Vám chci představit Odličovací mléko od Garnier, krém na ruce od Balea a balzám na rty od Balea. Tyto výrobky jsem si koupila nejen díky tomu, že bych je potřebovala, ale i díky tomu, že mě zaujaly.

Osvěžující Odličovací mléko Garnier, skin naturals, Essentials
Odličovací mléko je s detoxikačním výtažkem z hroznů. Díky tomu také krásně voní. Pokožku po odlíčení máte výborně vyčištěnou a příjemnou na dotek. Odličovací mléko můžete použít i na odlíčení očí s úplným klidem, protože vůbec vás poté nebudou oči pálit či nějak štípat, vůbec nic neucítíte. A dvakrát ho na fotce vidíte, protože už mi pomalu dochází a koupila jsem si ho po druhé! Je opravdu skvělé! 

Krém na ruce Balea, Mango
Krém je s panthenolem a olivovým olejem. Krásně voní a ruce budete mít krásně hladké. Po nějaké chvíli se vstřebá a ruce nejsou celý den mastné, ale příjemné, voní a jsou hebké. 

Balzá na rty Balea Young, Lovely Raspberry 
Jak můžete vyčíst už z názvu voní po malinách. Má roztomilý obal a funguje jako jiné balzámy na rty. Nemá žádný výrazný odstín. Na fotce, kde jsem si balzám rozetřela na ruku nejde ani vidět a na rtech také ne. 



Osvěžující Odličovací mléko Garnier

Balzám na rty Balea Young



Krém na ruce Balea




Žádné komentáře:

Okomentovat