pondělí 1. října 2012

Balea Kiwi

Musím říct, že se stává stále častěji, že přicházím na nové úžasné vůně sprchových gelů. A musím se přiznat! Mám u vany už čtvrtý sprchový gel a to právě tento od Baley s vůní kiwi. Jednou když jsem se se spolužačkou trmácela DM drogerií, jsme tam očichávali kde co a narazili jsme právě na tento gel a rovnou i tělové mléko. A protože to nestálo moc peněz (sprchový gel i tělové mléko stáli kolem 40 kč ) vzala jsem si hned obojí a jsem s těmito výrobky spokojená. Při sprše mám ten uklidňující pocit, kdy opravdu cítím, že ze sebe vše smeji a uvolním se. K tomu všemu ještě cítím úžasnou vůni kiwi a poté už se jen těším do postele.
Jinak obojí funguje, tak jak by mělo :)) Sprchový gel vás umyje, tělové mléko vám zklidní pokožku a budete jemňouncí, jako batolátka připravení do postele :D.


Žádné komentáře:

Okomentovat