čtvrtek 20. září 2012

Salon Fantastic Nails

Včera už bylo na čase, abych konečně zašla do salonu na doplnění akrylových nehtů. A proto bych Vám ráda doporučila jeden salon. Vždy jsem měla problém s tím, že mi nehty udělali buďto moc silné, nerovnoměrné, křivé, nebyly podle mé představy a celkově sem nebyla dostatečně spokojená. Ovšem to se změnilo v Salonu Fantastic Nails. Já osobně chodím na pobočku s adresou Křesomyslova 25, Nusle - Praha 4 140 00. Nehty mám vždy opravdu slabé, slečna mě nikdy nepřemlouvala k jinému výběru, vždy nehty byly a mohly být tak dlouhé, jako jsem chtěla a jsou zkrátka celkově krásné. Mimo jiné využívám stále slevu studenta. Doplnění nehtů mě tedy stálo 200,- bílá nebo barevná francie a pokud máte zájem o třpytky bude Vás to jako studenta stát 250,-.
Salon Vám tedy opravdu doporučuji, pokud máte zájem o krásné akrylové nehty, jako jsem po dlouhé době chtěla já.
Webové stránky salonu nejsou nic extra profesionálního, salon ze vzhledové stránky nestojí také za nic, ale služby jsou opravdu kvalitní.

Odkaz na stránky Salonu Fantastic Nails naleznete na TOMTO odkaze.


Žádné komentáře:

Okomentovat