čtvrtek 27. září 2012

Dreft Fashion Week - neděle

Bohužel jsem až do dneška neměla čas na to Vám sem napsat něco nového. Ovšem teď Vám přináším článek s fotkami o posledním dnu Dreft Fashion Weeku.
Posledním dnem byla neděle a my jakožto výpomoc v zákulisí jsme měli povinnost dorazit už na druhou hodinu. Kolem třetí si už nalíčené modelky začali zkoušet přehlídku na nečisto. My mezitím ke každému modelu přidělali papír s fotkou modelky a modelu, aby jsme poté věděli jak má outfit vypadat. Poté už jsme jen čekali a čekali. V neděli proběhly přehlídky jako například - ONVIaONAVI, AUDI CZECH YOUNG TALENT SELECTION - VERONIKA BIJOKOVA, AWKWARD, MICHAELA ČAPKOVÁ, VŠUP FASHION SHOW - LIBĚNA ROCHOVÁ, STEFANEL.
Celý večer proběhl v pohodě a určitě se všem všechno líbilo, tentokrát bych si i já vybrala něco na sebe! :)
Tentokrát mě uvidíte na fotkách s normálním výrazem na tváři, konečně se mě podařilo zachytit bez otevřené pusy. :))
























(fotografie jsou focené mobilem ve špatném prostředí, omluvte mě proto za jejich kvalitu prosím)

Žádné komentáře:

Okomentovat