úterý 24. července 2012

things 1


Mám v plánu si pořídit pár skvělých věcí a měla bych Vám o nich něco povědět. Jedná se o čtyři výrobky od Avonu, na jejich okouzlení sem přišla kvůli Osvěžujícímu spreji na vlasy S třešňovým květem to je důvod proč se o těchto výrobcích zmiňuji. Tento sprej mě tolik zaujal svou vůní a nejen mne. Můj bývalý přítel po té co mě viděl ho používat si ho vyzkoušel také a byl jeho vůní taky okouzlen. V katalogu Avon, který je platný do zítra, byly další výrobky s vůní třešňového květu a já jsem neváhala, protože byli ve výhodné sadě a koupila jsem si hned i tuto sadu, která obsahuje Sprchový gel, Tělové mléko a Tělový sprej, k tomu jsem si ovšem přikoupila i ten úžasný Sprej na vlasy. 

Vyzkoušel už někdo z Vás nějaký výrobek s touto vůní? 

Žádné komentáře:

Okomentovat